Test: SYM Wolf CR300i

Sym Wolf CR 300i je pravi café racer, a na nezahteven in dostopen način. Lahko je vaš prvi motocikel, s katerim boste okusili svobodo na dveh kolesih.

Gotovo ste že slišali za pojem »café racer«. Toda, ali veste, kaj pomeni in od kod izvira? Vse se je začelo v povojni Angliji, ko je bilo lastništvo avtomobila vse prej kot samoumevno, mladi pa so si vseeno želeli prevozno sredstvo, ki je pomenilo svobodo. Njihovo svobodo so tako predstavljali motocikli. Šlo je za lažje in ne posebej zmogljive motocikle, ki so jih nadobudni fantje pridno predelovali. Da bi bili čim lažji in čim bolj okretni, so z njih sneli vse, kar ni bilo nujno potrebno, namestili športno nizko krmilo in predelovali motorje ter izpuhe. Tako so se počutili kot dirkači slovite cestne dirke na Otoku Man, čeprav so večinoma »dirkali« od enega lokala do drugega oziroma od café-ja do café-ja ali po domače od kafiča do kafiča. Tako so si ti fantje in njihovi motocikli prislužili ime »café racers«. Iz tega je nastala prava motociklistična (sub)kultura, ki je predstavljala željo po svobodi, ljubezen do rokenrola in kanec uporništva, postala pa je tako priljubljena, da so si tudi veliki proizvajalci zamislili in začeli proizvajati svoje café racerje.

Tako se je rodil Sym Wolf CR 300i, pri katerem črki C in R v oznaki označujeta prav ime café racer. Wolf nedvomno prinaša glavne lastnosti tovrstnih motociklov, a v ničemer ne pretirava. Zanj ni treba biti upornik. Toda z njim boste gotovo okusili svobodo, in to na preprost, nenaporen način, brez odrekanj in odpovedovanj. Vsekakor se vam ne bo treba odpovedati udobju, saj boste zaradi visokega krmila sedeli dovolj izravnano. Takoj boste začutili prednosti kompaktnega motocikla, ki je lahek in okreten ter zato kot naročen tudi za predstavnice nežnejšega spola in vse, ki prvič vstopate v svet resnih dvokoles. Njegov enovaljni štiritaktni motor se pohvali s štiriventilsko tehniko in elektronskim vbrizgom goriva. Zato deluje zelo zvezno, a zna tudi uživaško zahrumeti. S 27 »konji« pod rezervoarjem je dovolj poskočen, da boste lahko za seboj pustili mestni in primestni promet in udobno zakrižarili.

Pravi užitek se je z njim zapoditi med ovinke proti Rakitni, kjer pride bolj do izraza gladko delovanje šeststopenjskega menjalnika. Sprednje vzmetenje zanesljivo blaži udarce pri vožnji čez neravnine, zadaj pa blažilnika skrbita za stabilnost. Brez skrbi lahko pritisnete na ročico sprednje zavore, saj Wolf, tako kot se spodobi za sodobne motocikle, med drugim premore zavorni sistem ABS, ki prepreči zdrs sprednjega kolesa. Sodobna tehnika se skriva tudi pod retro preobleko instrumentne plošče, ki nas z merilnikom hitrosti in vrtljajev vrne v dobre stare analogne čase, obenem pa nam z LCD-zaslonoma pokaže kopico drugih informacij, med drugim trenutno prestavo, dnevne in skupne prevožene kilometre, količino goriva in uro.

Čeprav se na prvi pogled zdi, da je Symov volk namenjen volkom samotarjem, ni nujno tako, saj pod ličnim pokrovom skriva del sedeža za sopotnika, za vašo sorodno dušo ali zgolj za nekoga, ki želi z vami uživati na dveh kolesih. Obrniti morate le ključ, pritisniti na gumb za zagon motorja in že boste tam zunaj, v objemu svobode. Na poti do cilja pa boste namesto bližnjic izbirali daljšo pot in namesto ravnin ovinke.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.