FC Barcelona in CUPRA zružila moči v globalnem zavezništvu
FC Barcelona je zagotovo ena najvplivnejših blagovnih znamk v svetu. Barcelonski ponos je z novo sezono prejel tudi novega avtomobilskega partnerja: CUPRO.
FC Barcelona in CUPRA sta v naslednjih petih sezonah dosegla sponzorski dogovor s katerim je Seatova znamka športnih avtomobilov postala novi uradni partner avtomobilizma in mobilnosti. To strateško zavezništvo presega tradicionalno sponzorsko ureditev, saj bosta poleg sodelovanja na različnih aktivnostih pri najrazličnejših dejavnostih oba subjekta delala na razvoju inovativnih projektov za izboljšanje mobilnosti v mestih.
Sporazum s CUPRA je del cilja FC Barcelone o sodelovanju s partnerji, katerih vrednote so v skladu s klubskimi vrednotami. Cilj Barçe je nadaljuje kot vodilni in referenčni center na igrišču in zunaj njega. Novo zavezništvo temelji na treh strateških temeljih: izvor obeh subjektov “rojenih” v Barceloni z vizijo krepitve podobe mesta po svetu; globalna poklicanost in skupne vrednote, kot so trud, ambicioznost in timsko delo; in zavezanost inovacijam in spodbujanju talentov.
Predsednik FC Barcelone Josep Maria Bartomeu se je na Camp Nou pred prvo domačo tekmo v sezoni v klubu srečal z Luco de Meo, predsednikom SEAT-a in predsednikom odbora CUPRA. Tako sta formalizirala novo globalno zavezništvo. Prisotni so bili tudi Josep Pont, član uprave FC Barcelona, odgovoren za marketing, Wayne Griffiths, izvršni podpredsednik SEAT za prodajo in trženje ter izvršni direktor CUPRA, ter Christian Stein, generalni direktor za komunikacije SEAT in odnose z javnostmi pri Volkswagen Group Španija.